سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله حل دستگاهای خطی حاصل از درونیابی با توابع پایه شعاعی با اس

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله حل دستگاهای خطی حاصل از درونیابی با توابع پایه شعاعی با استفاده از روش بهینهشده توسط الگوریتم ژنتیک در مهندسی برق word دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله حل دستگاهای خطی حاصل از درونیابی با توابع پایه شعاعی با استفاده از روش بهینهشده توسط الگوریتم ژنتیک در مهندسی برق word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله حل دستگاهای خطی حاصل از درونیابی با توابع پایه شعاعی با استفاده از روش بهینهشده توسط الگوریتم ژنتیک در مهندسی برق word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله حل دستگاهای خطی حاصل از درونیابی با توابع پایه شعاعی با استفاده از روش بهینهشده توسط الگوریتم ژنتیک در مهندسی برق word :

سال انتشار: 1394
محل انتشار: کنفرانس ملی فن آوری، انرژی و داده با رویکرد مهندسی برق و کامپیوتر
تعداد صفحات: 6
چکیده:
توابع پایه شعاعی از روش های بدون مش می باشد. روش های بدون مش بهتر با هندسه دامنه مساله سازگار می گردند و کارکردن در ابعاد بالا با استفاده از آنها از سهولت و سادگی بیشتری برخوردار است. از طرفی مش بندی از بخش های پرهزینه و سنگین ساختارهای موجود نظیر تفاضلات متناهی می باشد، در صورتی که روش های بدون مش این ساختارها، مستقل از ارایه یک مش خوش رفتار بوده و تنها براساس یک مجموعه از نقاط مستقل استوار است. روش توابع پایه شعاعی یکی از ابزارهای اساسی برای درون یابی داده های پراکنده چند متغیره است و در بسیاری از علوم مهندسی کاربرد دارد. از آنجا که مسائل حاصل از درونیابی منجر به دستگاههای خطی می شوند، هدف از این مقاله حا دستگاهای خطی با استفاده از روش های تکراری بهینه شده توسط الگوریتم ژنتیک می باشد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :