سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله نقش شبکه های اجتماعی آنلاین بر صنعت گردشگری: رویکرد سیاستگ

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله نقش شبکه های اجتماعی آنلاین بر صنعت گردشگری: رویکرد سیاستگذارانه به نقش تکنولوژی ارتباطی جدید در صنعت گردشگری ایران word دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش شبکه های اجتماعی آنلاین بر صنعت گردشگری: رویکرد سیاستگذارانه به نقش تکنولوژی ارتباطی جدید در صنعت گردشگری ایران word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش شبکه های اجتماعی آنلاین بر صنعت گردشگری: رویکرد سیاستگذارانه به نقش تکنولوژی ارتباطی جدید در صنعت گردشگری ایران word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش شبکه های اجتماعی آنلاین بر صنعت گردشگری: رویکرد سیاستگذارانه به نقش تکنولوژی ارتباطی جدید در صنعت گردشگری ایران word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین همایش بین المللی علمی راهبردی توسعه گردشگری جمهوری اسلامی ایران، چالش ها و چشم اندازها
تعداد صفحات: 13
چکیده:
امروزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT همه جنبههای زندگی بشر را تحت نفوذ خود درآورده است. اینترنت و فضای مجازی بهعنوان مصادیق این فناوری، مخاطبان زیادی را در عرصههای اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی به خود جذبکرده و فضای مناسبی را برای بیان عقاید و علایق فردی، گروهی و نهادی به دور از تریبونهای رسمی فراهم آورده است. ازآنجاکه صنعت گردشگری در خدمت رشد اقتصادی هر کشور است. این مقاله برای پاسخ به این پرسش نگارش یافته است:چگونه میتوان از ظرفیتهای فضای مجازی برای توسعه صنعت گردشگری ایران بهره بیشتری برد؟ برای پاسخ، ابتدا بهنقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در صنعت گردشگری و تأثیر آن بر گردشگری کشورهای مختلف پرداخته است. سپس محتوای آنلاین سایتها، وبلاگها و یادداشتهای شبکه های اجتماعی مرتبط با گردشگری مطالعه شد. درنهایت، چهار نمونهاز سایتهای گردشگری ایرانی و نقش و نفوذ فناوری اطلاعات و ارتباطات بر گردشگری ایران بررسی شد. یافتهها نشان داد: استقبال کم کاربران، عدم جذابیت طراحی سایتها، عدم بهروزرسانی، موقتی بودن سایتها به علت نقایص فنی و گاهیتوقف موقتی فعالیتهایشان، نبود زبانهای چندگانه و در موارد خوشبینانه کاربرد حداقل زبان انگلیسی در آنها، عدمدسترسی آسان به بخشهای مختلف سایت، دامنه کم اطلاعات آنها، از مهمترین مشکلات کم کارآمدی فضای مجازی در گردشگری ایران است. علاوهبراین سیاستگذاری فضای مجازی در ایران چنان روشن و واضح نیست و این مسأله بر دشواریها افزوده است؛ بنابراین ضروری است که با بازنگری در سیاستگذاری فضای مجازی در ایران، عملکرد سایتها و منابع پیشنهادی سفر در فضای مجازی تقویت شود.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :