سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله برنامه ریزی اکولوژیک منطقه شهری با استفاده از اصول اکولوژی

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله برنامه ریزی اکولوژیک منطقه شهری با استفاده از اصول اکولوژی سیمای سرزمین (مطالعه موردی: منطقه 6 شهری، بلوار کشاورز) word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله برنامه ریزی اکولوژیک منطقه شهری با استفاده از اصول اکولوژی سیمای سرزمین (مطالعه موردی: منطقه 6 شهری، بلوار کشاورز) word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله برنامه ریزی اکولوژیک منطقه شهری با استفاده از اصول اکولوژی سیمای سرزمین (مطالعه موردی: منطقه 6 شهری، بلوار کشاورز) word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله برنامه ریزی اکولوژیک منطقه شهری با استفاده از اصول اکولوژی سیمای سرزمین (مطالعه موردی: منطقه 6 شهری، بلوار کشاورز) word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: دومین همایش ملی برنامه ریزی، حفاظت، حمایت از محیط زیست وتوسعه پایدار
تعداد صفحات: 10
چکیده:
یکی از عوامل مهم در ناپایداری بسیاری از شهرهای کنونی ما عدم توجه به اهمیت بخش زیربنایی یا بستر طبیعی شهر و نقش آن در توسعه شهری است. این سهل انگاری سبب شده تا مسائل زیست محیطی شهر در کنار سایر مسائل توسعه در طرح ها و برنامه ها مدنظر قرار گیرد و نقش تعیین کنندگی آن به حاشیه رانده شود. شهر مجموعه ای پیچیده از فرآیندهای زیستی، اجتماعی، اقتصادی است که بر یک بستر طبیعی خاص شکل می گیرد گسیختگی و انقطاعات اکولوژیکی در این بستر طبیعی که عمدتاً به دلیل توسعه به وجود می آید موجب اختلال در فرآیندهای زیستی و ضررهای جبران ناچذیر در بلند مدت در زندگی اجتماعی و اقتصادی شهر می شود. این پژوهش بر آن است تا با استفاده از اصول اکولوژی سیمای سرزمین و با استفاده از مدل (swot) به برنامه ریزی اکولوژیک در منطقه 6 تهران بپردازد. چرا که نتایج آن است که عناصر ساختاری اکولوژیکی در این منطقه از شهر از بین رفته اند یا در حال نابودی اند. بنابراین پیشنهاد می شود برای بهبود فرآیندهای اکولوژیکی که موجب خدمات محیط زیستی به شهرها می شود فضای باز و سبز موجود حفاظت شود.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :