سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله مدل سازی المان گسسته و تعیین تاثیر پارامترهای مختلف بر عمل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله مدل سازی المان گسسته و تعیین تاثیر پارامترهای مختلف بر عملکرد سرند مطالعه موردی کارخانه گندله سازی گل گهر word دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدل سازی المان گسسته و تعیین تاثیر پارامترهای مختلف بر عملکرد سرند مطالعه موردی کارخانه گندله سازی گل گهر word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدل سازی المان گسسته و تعیین تاثیر پارامترهای مختلف بر عملکرد سرند مطالعه موردی کارخانه گندله سازی گل گهر word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدل سازی المان گسسته و تعیین تاثیر پارامترهای مختلف بر عملکرد سرند مطالعه موردی کارخانه گندله سازی گل گهر word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: بیست و دومین کنفرانس سالانه مهندسی مکانیک
تعداد صفحات: 6
چکیده:
در این تحقیق فرآیند غربال گندله آهن که توسط سرند با ارتعاش خطی انجام می شود با روش المان گسسته (DEM) یا به بیانی دیگر دینامیک ملکولی مورد شبیه سازی قرار می گیرد. در این راستا رفتار الاستیک برای دانه ها با هندسه کروی و همچنین مش های سرند که دارای سوراخ های مربعی هستند در نظر گرفته شده و طی حل معادلات حرکت، رفتار ذرات مورد شبیه سازی و مطالعه عددی قرار می گیرد. جهت اجرای شبیه سازی ها از یک برنامه منبع باز استفاده شده و برای بهبود سرعت و پایداری فرآیند حل، شبیه سازی ها در محیط لینوکس انجام می شود . پارامترهای مختلفی از جمله شیب سرند، فرکانس و زاویه ارتعاش خطی آن بر بازده سرند مورد مطالعه عددی قرار گرفته و نتایج مربوطه در قالب جدول و نمودار گزارش می شوند. نتایج این تحقیق با گزارشات ارائه شده در مراجع مرتبط مورد مقایسه کمی و کیفی قرار گرفته و صحت نتایج تایید می گردد. هر چند راهکار تحقیق جاری عمومیت دارد با این حال جهت انتخاب مقادیر عددی از اطلاعات مربوط به سرند کارخانه گندله سازی گل گهر سیرجان استفاده می شود.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :