سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله بررسی فلورستیک و کورولوژی گیاهان رویشگاه سرو خمره ای سورکش

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی فلورستیک و کورولوژی گیاهان رویشگاه سرو خمره ای سورکش (فاضل آباد – گلستان) word دارای 18 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی فلورستیک و کورولوژی گیاهان رویشگاه سرو خمره ای سورکش (فاضل آباد – گلستان) word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی فلورستیک و کورولوژی گیاهان رویشگاه سرو خمره ای سورکش (فاضل آباد – گلستان) word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی فلورستیک و کورولوژی گیاهان رویشگاه سرو خمره ای سورکش (فاضل آباد – گلستان) word :

مقاله بررسی فلورستیک و کورولوژی گیاهان رویشگاه سرو خمره ای سورکش (فاضل آباد – گلستان) word که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در 1388 در علوم و فناوری چوب و جنگل (علوم کشاورزی و منابع طبیعی) از صفحه 83 تا 100 منتشر شده است.
نام: بررسی فلورستیک و کورولوژی گیاهان رویشگاه سرو خمره ای سورکش (فاضل آباد – گلستان)
این مقاله دارای 18 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله رویشگاه سرو خمره ای
مقاله شکل زیستی
مقاله جغرافیای گیاهی
مقاله سورکش
مقاله فاضل آباد

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
رویشگاه سرو خمره ای با وسعت 223 هکتار در 20 کیلومتری جنوب شهرستان فاضل آباد، در ارتفاع 820 تا 1680 متر از سطح دریا واقع شده است. مطالعه فلورستیک – فیزیونومیک منطقه به روش پیمایش زمینی نشان داد که در منطقه مورد مطالعه 65 خانواده، 147 جنس و 173 گونه گیاهی وجود دارد که از این میان 5 گونه بومی ایران می باشند. خانواده های Asteraceae (17 گونه)،Papilionaceae و Rosaceae، هر کدام 13 گونه،Lamiaceae (10 گونه)،Brassicaceae (9 گونه)،Poaceae (8 گونه)، Apiaceae،Boraginaceae و Caryophyllaceae هر کدام با 6 گونه به همراه Scoropholariaceae با 4 گونه مهم ترین خانواده های گیاهی موجود در منطقه هستند که در مجموع 532 درصد از کل گونه ها را شامل می شوند. همی کریپتوفیت ها (37 درصد)، فانروفیت ها (248 درصد)، تروفیت ها (208 درصد) و کریپتوفیت ها (11 درصد) از مهم ترین گروه های ساختاری طیف زیستی منطقه به روش رانکایر بودند در حالی که در روش سوزوکی – آراکانه، همی کریپتوفیت های تک ساقه ای (312 درصد)، تروفیت ها (208 درصد) و درختان و درختچه های پهن برگ خزان کننده (19 درصد) و ژئوفیت های ریزوم دار (58 درصد) از مهم ترین اشکال زیستی محسوب می شوند. مطالعه کورولوژی منطقه بر اساس روش زهری نشان می دهد که گونه های متعلق به منطقه اروپا – سیبری (243 درصد)، ایرانی – تورانی (231 درصد)، پروانس هیرکانی (116 درصد) و ناحیه اروپا – سیبری و ایرانی – تورانی (87 درصد) از مهم ترین گروه های کورولوژیک موجود در منطقه بوده و سایر کوروتیپ ها از نظر اهمیت در مراتب بعدی قرار می گیرند.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :