سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله تحلیل و ارزیابی توانمندیهای گردشگری با تأکید بر ساماندهی ز

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله تحلیل و ارزیابی توانمندیهای گردشگری با تأکید بر ساماندهی زیرساخت های گردشگری (نمونه موردی: شهرستان پیرانشهر) word دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل و ارزیابی توانمندیهای گردشگری با تأکید بر ساماندهی زیرساخت های گردشگری (نمونه موردی: شهرستان پیرانشهر) word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل و ارزیابی توانمندیهای گردشگری با تأکید بر ساماندهی زیرساخت های گردشگری (نمونه موردی: شهرستان پیرانشهر) word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل و ارزیابی توانمندیهای گردشگری با تأکید بر ساماندهی زیرساخت های گردشگری (نمونه موردی: شهرستان پیرانشهر) word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: اولین همایش ملی مدیریت گردشگری، طبیعت گردی و جغرافیا
تعداد صفحات: 22
چکیده:
صنعت توریسم در آستانه هزاره سوم میلادی یکی از مهمترین منبع برای درآمد زایی تلقی می شود. به گونه ای که در عصر حاضر به عنوان سومین صنعت پردرآمد پس از نفت و خودرو می باشد. اهمیت این بخش برای کشور ایران که از لحاظ جاذبه های توریستی در ردیف ده کشور اول جهان و از حیث تنوع توریستی در ردیف پنج کشور اول جهان قرار دارد، هنوز کاملاً مشخص و م حرز نشده و علیرغم وجود منابع عظیم توریستی در کشور درآمد حاصله از این بخش در سطح نارلتری قرار دارد. گردشگری فعالیتی چندجانبه است و از آنجا که در مراحل مختلف آن از مبدا تا مقصد، خدمات گوناگونی در خواست و عرضه می شود، از لحاظ جغرافیایی نیز پیچیده است. در این پژوهش سعی بر آن است که توانمندیهای گردشگری شهرستان پیرانشهر چه از نظر طبیعی و چه از نظر تجاری (بارارچه مرزی)، مورد ارزیابی و بررسی و تحلیل قرار گیرد و در راستای ساماندهی و بهبود وضع موجود با بررسی نتایج حاصله راهکارها و پیشنهادهایی کاربردی ارائه گردد. این پژوهش در راستای تحلیل توانمندیهای گردشگی شهرستان پیرانشهر تهیه گردیده است. بر این اساس نوع تحقیق کاربردی و روش تحقیق مورد استفاده در این پژوهش توصیفی- تحلیلی و شیوه گردآوری دادهها اسنادی- پیمایشی است، جامعه آ»اری این پژوهش شهرستان پیرانشهر می باشد که دادهها، اطلاعات و نقشه های مورد نیاز از طریق آمارهای رسمی و طرحهای انجام یافته در شهر، نظیر طرح جامع و طرح جامع گردشگی استان و ; جمع آوری شده است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :