سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله نقش رسانه ها در رشد هویت ملی نوجوانان شهر تهران word

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله نقش رسانه ها در رشد هویت ملی نوجوانان شهر تهران word دارای 26 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش رسانه ها در رشد هویت ملی نوجوانان شهر تهران word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش رسانه ها در رشد هویت ملی نوجوانان شهر تهران word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش رسانه ها در رشد هویت ملی نوجوانان شهر تهران word :

مقاله نقش رسانه ها در رشد هویت ملی نوجوانان شهر تهران word که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان 1388 در پژوهشهای ارتباطی (پژوهش و سنجش) از صفحه 39 تا 64 منتشر شده است.
نام: نقش رسانه ها در رشد هویت ملی نوجوانان شهر تهران
این مقاله دارای 26 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله رسانه ها
مقاله رشد
مقاله علایم
مقاله نمادها
مقاله نوجوانان
مقاله هویت ملی

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: حسینی انجدانی مریم
جناب آقای / سرکار خانم: درویزه زهرا
جناب آقای / سرکار خانم: خسروی زهره
جناب آقای / سرکار خانم: پورشهریاری مه سیما

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
پژوهش حاضر، به بررسی نقش رسانه ها (تلویزیون، رایانه، کتاب ها و مجلات غیردرسی و ماهواره) در رشد هویت ملی نوجوانان پرداخته است. به این منظور، 440 نفر از نوجوانان مدارس راهنمایی و دبیرستان شهر تهران، به روش نمونه گیری خوشه ای چندمرحله ای به عنوان نمونه تحقیق انتخاب شدند. برای سنجش هویت ملی، شناخت علایم و نمادهای ملی، میزان استفاده از رسانه ها و ویژگی های فردی و خانوادگی، پرسشنامه ای محقق ساخته به کار گرفته شد و داده های پژوهش با استفاده از روش های آماری آزمون t، همبستگی اسپیرمن، تحلیل عاملی اکتشافی و رگرسیون چند متغیره مورد پردازش قرار گرفت. نتایج نشان داد میزان استفاده از رادیو-تلویزیون و رایانه، رشد هویت ملی و شناخت علایم و نمادهای ملی را پیش بینی می کند. استفاده از کتاب ها و مجلات غیردرسی و پایگاه اجتماعی-اقتصادی، نیز پیش بینی کننده میزان شناخت علایم و نمادهای ملی هستند.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :