سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله طراحی نرم افزار تعیین مستقیم نگهداری مورد نیاز به منظور جل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله طراحی نرم افزار تعیین مستقیم نگهداری مورد نیاز به منظور جلوگیری از شکست صفحه ای در مناطق ناپایدار، مطالعه موردی معدن سرب و روی انگوران زنجان word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی نرم افزار تعیین مستقیم نگهداری مورد نیاز به منظور جلوگیری از شکست صفحه ای در مناطق ناپایدار، مطالعه موردی معدن سرب و روی انگوران زنجان word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی نرم افزار تعیین مستقیم نگهداری مورد نیاز به منظور جلوگیری از شکست صفحه ای در مناطق ناپایدار، مطالعه موردی معدن سرب و روی انگوران زنجان word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی نرم افزار تعیین مستقیم نگهداری مورد نیاز به منظور جلوگیری از شکست صفحه ای در مناطق ناپایدار، مطالعه موردی معدن سرب و روی انگوران زنجان word :

سال انتشار: 1389

محل انتشار: چهارمین همایش بین المللی مهندسی ژئوتکنیک و مکانیک خاک ایران

تعداد صفحات: 10

نویسنده(ها):

محمد داربر دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی معدن – مکانیک سنگ، دانشگاه صنعتی امیرکبیر
پرویز معارف وند – استادیار دانشکده مهندسی معدن و متالورژیدانشگاه صنعتی امیرکبیر
حسین جلالی فر – استادیار دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه شهید باهنر کرمان

چکیده:

حفظ و نگهداری سازه های مهندسی همچون سدها به سبب نقش حیاتی در تأمین آب شرب و کشاورزی و معادن به سبب تولید مواد مورد نیاز صنعت از جایگاه ویژه ای برخوردار است. نرم افزارهایی که تاکنون به منظور بررسی پایداری استاتیکی این سازه ها طراحی شده است قابلیت تعیین مستقیم نگهداری مورد نیاز برای جلوگیری از شکست صفحه ای آنها را ندارد. در این نرم افزارها با روش سعی و خطا و گزینش انواع نگهداری ها، تقویت کننده مورد نیاز برای جلوگیری از ریزش شیب تعیین می شود. در این بین، مجموعه نرم افزاری تهیه شده با عنوان نرم افزار آنالیز پایداری شیب، اولین مجموعه ای می باشد که قابلیت تعیین مستقیم نگهداری مورد نیاز را برای مناطق ناپایدار با استفاده از رابطه ارائه شده دارد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :