سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله تحلیل شعاع سنجش حس گرها برای رهگیری اهداف سریع در شبکه های

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله تحلیل شعاع سنجش حس گرها برای رهگیری اهداف سریع در شبکه های حس گر بی سیم word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل شعاع سنجش حس گرها برای رهگیری اهداف سریع در شبکه های حس گر بی سیم word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل شعاع سنجش حس گرها برای رهگیری اهداف سریع در شبکه های حس گر بی سیم word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل شعاع سنجش حس گرها برای رهگیری اهداف سریع در شبکه های حس گر بی سیم word :

مقاله تحلیل شعاع سنجش حس گرها برای رهگیری اهداف سریع در شبکه های حس گر بی سیم word که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار 1389 در مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران از صفحه 57 تا 64 منتشر شده است.
نام: تحلیل شعاع سنجش حس گرها برای رهگیری اهداف سریع در شبکه های حس گر بی سیم
این مقاله دارای 8 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله شبکه های حس گر بی سیم
مقاله رهگیری هدف سریع
مقاله همبستگی مکانی

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: ذوقی محمدرضا
جناب آقای / سرکار خانم: کهایی محمدحسین

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
در شبکه های حس گر بی سیم با توجه به آرایش متراکم حس گرها و مساله افزونگی اطلاعات، نیازی به فعال بودن تمام حس گرها در هر لحظه نیست. در این مقاله، به دنبال انتخاب مجموعه ای از حس گرهای فعال هستیم که اولا انرژی مصرفی در شبکه کنترل گردد و ثانیا خطای رهگیری یک هدف متحرک از حداکثر مقدار مجازی تجاوز ننماید. بدین منظور تابع هزینه ای بر مبنای همبستگی مکانی تعریف شده، از الگوریتم Spatial-Splitبر مبنای ویژگی های دو پارامتر موثر در همبستگی مکانی جهت انتخاب حس گرها و از روش تخمین نامتمرکز بر مبنای فیلتر اطلاعات توسعه یافته برای رهگیری هدف استفاده می شود. در ادامه اثر سرعت هدف در انتخاب حس گرهای فعال و رهگیری هدف بررسی شده و سپس راه حلی برای کاهش خطای رهگیری بر مبنای افزایش میزان همپوشانی ناحیه سنجش واقعی و ناحیه سنجش تخمینی پیشنهاد می گردد. نتایج شبیه سازی نشان می دهد که دقت رهگیری نه تنها قابل مقایسه با روش های تخمین بهینه است، بلکه از سایر الگوریتم های انتخاب حس گر خطای رهگیری کمتری دارد. در عین این که با انتخاب تعداد محدودی از حس گرها انرژی مصرفی شبکه نیز کاهش می یابد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی :